مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 07:322022-09-24سياسي

خبر خوب| چند دریچه به روی نشاط و مهربانی /پویشی به عشق زائران امام هشتم(ع)


امروز شاید یکی از همان روزهایی باشد که هر جا سر می چرخانی، اخبار منفی می شنوی یا هر کانالی که عوض می کنی، خبر از اتفاقات ناگوار می دهد، دلت می خواهد مژده اتفاقات شیرین و خبرهای خوب را بشنوی.

- گروه خبرخوب: امروز شاید یکی از همان روزهایی باشد که هر جا سر می چرخانی اخبار منفی می شنوی یا هر کانالی که عوض می کنی، خبر از اتفاقات ناگوار می دهد، دست به گوشی همراه  که می بری، اغلب خبرها تلخ است، لبخند روی لبت می ماسد، دلواپسی ها دست از سرت بر نمی دارد.

دلت می خواهد چشمانت را که ببندی و باز کنی، یک جایی باشی مثل آسمان پر از ابرهای زیبا یا مثلاً لب یک دریایی که آنجا فقط آبی بیکران با صدای مرغان دریایی می بینی و می شنوی و در کنارش فقط به تو مژده اتفاقات شیرین و خبرهای خوب بدهند.

اینکه هیچ جای دنیا جنگ نباشد، هیچ بیماری کسی را از پا در نیاورد و هیچ بچه و خبر خوب بخوان.

باشد که  این خبرها دلمان را گرم کند.

  *به عشق  امام رضا(ع) شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد رفتن به سفر به ویژه سفر زیارتی مثل مشهد مقدس کرده باشید اما وقتی به فکر هزینه های سفر و اسکان مناسب برای خانواده افتادید، از این سفر چشم پوشیدید، هر چند که حس لمس ضریح امام رضا(ع)  دلتان را قرص کرده باشد، چند بار پیش آمده که فکر سفر کرده اید اما از پس آن برنیامده باشید؟  حال یک خبر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| چند دریچه به روی نشاط و مهربانی /پویشی به عشق زائران امام هشتم(ع)

خبر خوب| چند دریچه به روی نشاط و مهربانی /پویشی به عشق زائران امام هشتم(ع)